sobota 12. listopadu 2011

Svatý Martin s předstihem

Protože nemáme ve čtvrtek co na práci, a taky proto, že můj svatý Martin měl v úmysl navečír jet domů, oslavili jsme jeho jmeniny s předstihem. Ale ve velkém stylu!

Ráno jsme se vyspali doslova do růžova, když už jsme do školy nemuseli ;) Marťa pak přece jenom šel navštívit své hodiny na fildě, a já jsem se dala do svátečního vaření. Tříchodové menu lepší jak v pořadu Prostřeno! Zeleninová polévka ( z maminčiny domácí nakládané zeleniny, žádný glutamát), Zapečené těstoviny s kuřecím masem, smetanou a sýrem, a jako desert puding s meruňakam a piškotem (viz. foto). A k tomu všemu velkopopovický Kozel - Svatomartinské víno už vyprodali. Za tento oběd jsem od Marti dostala 11 bodů z deseti, což je, myslím, úspěch :)
Odpoledne jsme příjemně strávili lenošením. A večer se mi Marťa sbalil, že jde do školy, a pak jede domů, že má nějaké povinnosti. Tak volného večera se musí využít, a tak jsme se s holkama vydaly zase směrem na punčíky (to víte, ono nás to tam prostě táhne a láká). Marťa ale domů neodjel, hezky si nás u punčů našel, dali jsme si do sosáku, přestěhovali se do tepla do hospůdky, dali si ještě víc do sosáku a s lehkým krokem a veselou písní jsme se vydali k domovu. Noc už tak veselá nebyla, ráno přišel bolehlav a jiné příznaky kocoviny, a taky věčné a smrtelné přísahání, že na alkohol už nikdy nešáhnem...NIKDY, nikdy, aspoň do příštího týdne ne :) Bílého koňa jsme Marťovi propili a než vydělá na nového, tak sněhovou nadílku nečekejte.




Žádné komentáře:

Okomentovat