čtvrtek 8. března 2012

Čtyři slunce

Kolik sluncí je třeba, abychom byli šťastní?
Tak na tuto otázku se ve svém novém filmu Čtyři slunce snaží odpovědět Bohdan Sláma (režisér skvělých bijáků - Divoké včely, Štěstí, Venkovský učitel). V hereckém osazení filmu vsadil rejža na osvědčené české stálice - Aňu Geislerovou, Jaroslava Plesla, Karla Rodena, Jiřího Mádla, Igora Chmelu aj.
Film právě vstupuje do kin a já mám pocit, že tentokrát stojí za to jít přispět jednu kačku do fondu české kinematografie a zároveň podpořit umělce, kteří si to zaslouží.

Sama jsem film ještě neviděla, snad se v něm tedy nezklamu. Nenechávám se odradit recenzí na ČSFD ("jen" 63%). Čtyři slunce na své diváky teprve čekají. Tak huráá do biografu! Jestli vás nenalákám já, třeba to za mě udělá Vypsaná Fixa :)

Vaše Čudla :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat