čtvrtek 13. října 2011

Foster the People

Nebojte se, nehodlám psát příspěvek v angličtině (ani to neumím :P), ale mrknem se spolu do hudebního průmyslu.

Foster the People je stále ještě debutující kapelou ze slunné Kalifornie. Dneska mi tenhle hudební počin zní z repráků pořád dokola, a tak se s váma o něj podělím.
Základní údaj, co nemusíte vůbec vědět (ale já vám ho stejně povím;)) jsou jména těhle fešáků: Mark Foster (zpěv, klávesy, syntezátory, kytary), Mark Pontius (bicí) a Cubbie Fink (baskytara). Kluci se dali dohromady, spolu hrajou nějaký ten pátek a zatím se u toho dobře baví. O čem že ta jejich muzika vlastně je? Jsou to přímé rytmy, trochu bicí, trochu kytary, trochu klavíru a trochu víc elektra. Hudba je to lehce éterická, lehce nostalgická, ale velmi řízná a slyšná. Pobrukování si je při poslechu téměř nutností. Česká kritika se na Foster the People pěkně vozí a vesměs je odsuzuje. Já jsem jiného názoru, trefili se mi do vkusu a už okupujou (a chvíli asi budou) můj hudební top10 žebříček. A vy si je posuďte sami. Dva klipové odkazy najdete níže. Hezký podvečer.


Poslechněte si písně HoudiniPumped Up Kicks

 
Foster the People


Jinak kdybyste náhodou kápli někde na webu na eLPíčko téhle kapely, tak dejte echo ;) 
Obal alba Torches (2011)                                                                                     

      

1 komentář:

  1. WOOOW!!! Kalifornští kabrňáci! Výborná muzika na relax po náročném dni. Když se spojí dobrá hudba s pěknými muzikanty, tak není co dodat :-) Snad je chtělo by to nějaký live koncert. Mám pocit, že druhý song znám z nějakého filmu. Při sledování klipu se opět projevila moje slabost pro basáka a bubeníka, největší kabrňáci kapely :-D

    OdpovědětVymazat