pátek 30. prosince 2011

Hudební inšpír

Včera jsem se inspirovala já, dnes tuto inspiraci předám vám.

Poslední prosincové dny jsou melancholické svým počasím a ta melancholie tak nějak proniká až ke mně a odráží se ve všem, co dělám.  Ve výběru knih, filmů i muziky. Včera jsem se stala tulákem po internetové síti, proklikávala se dál a dál, až sem narazila na kapelu, která je melancholií doslova prosáklá.

Angus and Julia Stones - Toť jméno bratrskosesterského dua z daleké Austrálie. Prozatím mají vydána dvě alba - A book like this (2006) a Dont the way (2010) - obě si můžete stáhnout na serveru uloz.to. Víc vám prozradí oficiální webovky /http://www.angusandjuliastone.com/ které stojí za shlédnutí už jen proto, jak jsou výtvarně zkomponované. Pro úplně nalákání vám samozřejmě nabídnu hudbu, která vlastně řekne mnohem víc, než je potřeba. Tak tedy pár výborný kousků k poslechu:

Lonely Hands
For You
Yellow brick road
Just a Boy 
A spoustu dalších...

Muzika je to líbivá, alespoň pro mě. A co pro vás?

Čudla





Žádné komentáře:

Okomentovat